Počítadlo
Návštěvnost:
ONLINE:0
DNES:14
TÝDEN:212
CELKEM:132973
Hodnocení školního roku 2018-2019
V letošním školním roce jsme pracovaly podle školního vzdělávacího programu pro předškolní vzdělávání podle motivačního názvu “Otvírám zemi tajným klíčkem….“
Volba integrovaných bloků je plně v kompetenci učitelek na jednotlivých třídách, ony si rozhodují, co, kdy a jak z kterého základního tématu budou realizovat. Zároveň tento způsob respektuje profesionalitu učitelek, jejich fantazii a tvořivost.
Během letošního roku práce s novým ŠVP jsme dosáhli splnit některé dlouhodobé záměry. Zakoupili jsme tělovýchovné pomůcky a cvičební sadu pro tělesný rozvoj dětí, vymalovali jsme třídy, umývárny. Zakoupili jsme tablety z Šablony II. V letošním roce jsme pracovali na doplnění a ověřování školního vzdělávacího programu, doplnili jsme ho novými podtématy, práce s dětmi dvouletými, s podpůrnými opatřením i nadanými, přepracovali jsme evaluační systém MŠ.
Do jídelny se zakoupili nový ohřívač na vodu, děti si samostatně za dohledu a pomoci paní učitelek nalévají polévku. Starší děti chystají prostírání a stoly i pro mladší děti (zlepšení kultury stravování).
Cílem naší snahy je spokojené, samostatné a aktivní dítě, které vedeme tak, aby se
dobře rozvíjely jeho schopnosti, bylo připravené se učit, vnímat své okolí a komunikovat
s ním. K tomu se snažíme vytvářet podnětné vzdělávací prostředí, zajímavé a obsahově
bohaté tak, aby se u nás dítě cítilo bezpečně, radostně a spokojeně.
Každodenní kvalitní prací s dětmi jim zajistíme možnost bavit se a zaměstnávat se
přirozeným dětským způsobem. Dítě je chápáno jako neopakovatelná, jedinečná osobnost
a plně respektujeme jeho individuality a potřeby. To vše za dobré spolupráce s rodinou.
Práce s dětmi vychází z dobrých vztahů mezi učitelkou a dětmi, mezi dětmi
samotnými a mezi učitelkou a rodiči. Na jejich základech budeme uspokojovat individuálně
různé potřeby a možnosti jednotlivých dětí. Maximálně se přizpůsobíme vývojovým
fyziologickým, sociálním a citovým potřebám dětí, které vycházejí ze zákonitosti jejich
vývoje, konkrétním situacím, možnostem jednotlivců a zájmů celé skupiny.
Návštěvnost:
ONLINE:0
DNES:14
TÝDEN:212
CELKEM:132973